niedziela, 29 listopada 2015

Yankee Candle, czyli świat zapachów i propozycja prezentu na święta

Świece, świeczki i woski... ach... Uwielbiam wszelkiego rodzaju pachnidełka domowe. Roztaczają cudowną aurę i nastrajają pozytywnie. Każdą porą roku wybieram inne, tematyczne zapachy. A zapachy... cudne, intensywne i nie przytłaczające.

Dziś opowiem Wam o kilku zapachach które skradły moje serce. Woski i świece są też idealnym prezentem nie tylko na święta.

Fluffy towels - Puszyste ręczniki. Zapach bardzo delikatny i spokojny. Nie jest duszący ani przytłaczający. Trochę słodki, mydlany i kwiatowy. Taki świeży. Kojarzy się ze świeżością, czystością. dy roztacza się po domu to ma się wrażenie że gdzieś w oddali pachnie świeże pranie. Dodatkowo czuć lekką woń cytrusów. Zapach jest idealny na wiosnę.

Lake sunset - Zapach jest piękny, spokojny i romantyczny. Otula delikatną słodkością. Główne nuty to ozon, drewno i ananas. Takie słodkie kwiaty i delikatny zapach letniego powietrza. Zapach dość świeży. Kwiatowy. Jest to bardzo nietypowe połączenie zapachów które tworzą idealną kompozycję przywracającą letnie wspomnienia. Zapach idealny na lato jak i na początek jesieni.

Midnight Oasis - Bardzo fajny zapach z nutą cytrusów i ciepłym aromatem drzewa sandałowego. Jest cięższy od pozostałych ale nie duszący. Zapach się długo utrzymuje i jest dość intensywny. Zaraz po zapaleniu zapach roznosi się po całym domu. Jest dość specyficzny i ma swoich zwolenników i przeciwników. Dla mnie przypadł do gustu. Idealny na jesienne wieczory.

Apple spice potpourri - Jest to wosk z aromatycznej linii zapachowej. Wyczuwalne aromaty: suszone owoce, jabłko oraz korzenne przyprawy. Idealny na zimę, a szczególnie na okres świąteczny. Swoim aromatem rozgrzewa o pobudza zmysły. Przypomina taki świąteczny czas, czas przygotowań do świąt. Zapach szybko roznosi się po domu i otula swoim ciepłem.

A child's wish - kwiatowa linia zapachowa. Wyczuwalne aromaty: delikatna i ciepła kwiatowa bryza, górska lilia oraz bursztyn. Zapach przypominający beztroskie wakacje na wsi. Trawa, łąka z kwiatami i cudne słońce i ja. Ach ... aż mi się wakacje przypomniały. Jeden z piękniejszych zapachów. Zapach idealny na lato.

Spiced orange - cytrusy i korzenne nuty, czyli coś co idealnie komponuje się ze świętami Bożego Narodzenia. Idealny na chłodne, jesienne i zimowe wieczory. Dość intensywny. Szybko rozchodzi się po domu ale nie przytłacza. Zapach otulający swoim ciepłem. Do tego koc, herbatka i dobra książka i mamy plan na chłodne i długie wieczory.

Sweet apple - Owocowa linia zapachowa. A wyczuwalny zapach to soczyste jabłuszko. Zdecydowanie mój faworyt. Zapach nie jest duszący, jest dość intensywny, otula swoim ciepłem i bardzo pozytywnie nastraja. Uzależnia. Idealnie nadaje się na lato jak i na jesień. Przywołuje wspomnienia sadu z jabłoniami. Jest w nim sama słodycz.


Fireside treats - zapach pianek opiekanych w ognisku. Świeca trafiła do mnie przypadkiem, ale obecnie jest moim ulubionym zapachem. Zapach niesamowicie odpręża i otula swoim ciepłem. Zapach należy do cięższych ale nie intensywnych. Nie jest duszący. Przypomina zapach deseru waniliowo-karmelowego. Pobudza zmysły. Można go zapalać zimą jak i latem.

Do wosków kupiłam też kominek. I można rozkoszować się ulubionymi zapachami :)
Takie świece i woski są też idealnym pomysłem na prezent. W ofercie są małe, duże i średnie świece, woski i samplery. Samplery wg mnie wypalają się najszybciej. Woski można długo palić. Tak samo i świece.

Produkty Yankee Candle można kupić m.in. TU

2 komentarze:

  1. Bardzo przydatny post :)
    Zapraszam ! http://daretodreamresponsibly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Myślę że to nie ostatni z tego cyklu ponieważ uwielbiam woski i świece Yankee candle :)

      Usuń