sobota, 21 listopada 2015

Moja Wishlista na rok 2016

Jak każdy mam swoje plany zakupowe. Jedne mniejsze drugie większe. W tym roku skupiłam się na tym co jest i będzie dla mnie najbardziej potrzebne. Druga ciąża niesie również swoje wydatki, więc znając życie zakupy zawsze będą się kończyć rzeczami dla dzieci. Dlatego skupiłam się tylko na tym co faktycznie potrzebuję.

 
1.Puder sypki Estee Lauder. Jest to mój ulubiony i zarazem najlepszy puder jaki miałam. W chwili obecnej kończę swoje opakowanie i po nowym roku będę musiała kupić nowy. Testowałam już kilka innych pudrów i ten przy mojej mieszanej cerze ze skłonnością do przetłuszczania okazał się najlepszy. Ma bardzo delikatne drobinki, idealnie matuje i wygładza. Nie zatyka porów i nie tworzy efektu maski. Ma lekko kryjące wykończenie. Jeszcze się na nim nie zawiodłam a miałam go na sobie w różnych warunkach. Według mnie jest wart swojej ceny. Poza tym jest bardzo wydajny.

2.Lampa pierścieniowa. Od nie dawna zaczęłam swoją przygodę z fotografią. Cały czas się uczę. Planuję zakup takiej lampy ponieważ ułatwi mi robienie zdjęć przedmiotów na bloga jak i zdjęcia makijaży (ponieważ jestem wizażystką a tu dobre zdjęcia to podstawa dobrego portfolio). Myślę o takiej lampie o mocy 40 wat. Do lampy przyda się statyw, żeby nie trzymać jej w ręku.

3.Kontour kit Smashbox zestaw do modelowania twarzy. Jest to zestaw który idealnie podkreśla rysy twarzy. Trzy pudry w jednej paletce. Będzie to nowość w mojej kosmetyczce. Lubię testować nowości i lubię kosmetyki dobrej jakości. Ze smashbox mam już kilka produktów i jestem z nich bardzo zadowolona. Sprawdzają się i dla mnie i dla moich klientek, które maluję.

4.Leginsy Gym Hero. Markę poznalam na Instagramie. Mają cudne kubeczki, miseczki i shakery. Mam już kilka ich produktów. Teraz planuję zakup leginsów. Dlaczego gym hero?? Bardzo dobre wykonanie, ciekawa i oryginalna kolorystyka i bardzo dobra cena. Po porodzie planuję trochę poćwiczyć żeby wrócić do figury z przed ciąży a w leginsach ćwiczy mi się najlepiej czy to w domu, czy na siłowni czy na Zumbie.

5.Torebka Michael Kors Selma. To moje marzenie. Mam już dwie torebki MK (jet set i selmę mini)  i są naprawdę świetnie wykonane, super się noszą, mają ciekawą kolorystykę. Może napiszę list do Mikołaja żeby za rok mi taką podrzucił pod choinkę :) albo uśmiechnę się do męża... że na rocznicę ślubu albo urodziny :)

Puder Estee Lauder - TU
Lampa pierścieniowa - TU
Paletka Smashbox - TU
Leginsy - TU
Torebka - TU

A Wy macie jakieś plany zakupowe na nowy rok??

3 komentarze:

  1. torebkę/ki to i ja muszę sobie kupić. Problem jest tylko taki, że pewnie większośc czasu i tak by leżała w szafie. Wiecznie albo idę gdzieś z dziećmi (mam więc torbę do wózka) albo biorę aparat (mam więc duży pokrowiec na lustrzankę i wiele tam się dodatkowo zmieści).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam torbę na rzeczy dla dziecka ale muszę mieć też swoją bo wcale nie mniej tego wszystkiego jest też w mojej torebce :)

      Usuń
  2. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić meble do salonu manicure . Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet?

    OdpowiedzUsuń