czwartek, 10 grudnia 2015

Nigdy nie poddawaj się, czyli jak motywują nas rzeczy codziennego użytku a przy okazji pomysł na prezent

Od jakiegoś czasu na rynku działa firma Gym Hero. Ja się o niej dowiedziałam przez przypadek na instagramie. Niby to tylko kubki, miseczki, shakery ale coś w nich jest. Co? Zapraszam na dalszą część wpisu.
Wszystkie produkty mają bardzo ciekawe kolory, wzory a najciekawsze są motywacyjne napisy. Któż z nas nie chciałby pić rano herbaty czy kawy z kubeczka z napisem "Never give up" albo "Nie jesteś stworzona do przegrywania mała"? I od razu dzień zaczyna się milej :) Albo w przerwie w pracy, po trudnej rozmowie z szefem. Przecież my jesteśmy nie zniszczalne. Nie poddajemy się. Czasami wystarczy słowo albo czyn żeby kogoś podłamać. I tak samo czasami wystarczy jeden motywujący cytat żeby wrócić do pionu.

Pierwszym produktem w mojej kolekcji był shaker. Jest to bardzo dobrej jakości produkt, wytrzymały na wstrząsy (mój mały 1,5 roczny tester sprawdził). Pojemność 700 ml. Shaker został zaprojektowany w taki sposób, który skutecznie zabezpiecza przed wyciekaniem płynów. Dodatkowe ma sitko, które  ułatwia mieszanie płynów. Poza tym ciekawie wygląda. Ja wybrałam różowy. Jednak w kolekcji jest ich dużo więcej. Od białych po różowe, miętowe i czarne. Każdy sobie coś znajdzie.
Kolejne były kubeczki. Tak jestem gadżeciarą. Tak lubię kubeczki i kupować i kolekcjonować a później zastanawiać się, w którym to dziś wypić herbatę. Bo do kawy mam jeden, ulubiony.
Kubeczki urzekły mnie swoimi kształtami i kolorystyką. O cytatach nie zapominając. Są to kubki ceramiczne. Dobrze znoszą mycie w zmywarce i wyglądają cudnie. I zachęcają do pracy, dalszych działań, do osiągania sukcesów. A tylko spróbuj się poddać, przecież nie jesteś stworzona do przegrywania mała. I to nie tylko chodzi o motywację do ćwiczeń ale do wszystkiego.







 W ofercie są również miseczki. Ja skusiłam się na różową. Idealnie pasuje do kubeczka. I ten cytat taki fajny z przymrużeniem oka :) No bo jak nikt nie wiedział jak jesz czekoladę to przecież się nie liczy :)
Miseczka również jest dobrze wykonana. I dobrze znosi kontakt ze zmywarką.

Dodatkowo firma proponuje swoją kolekcję sportowych strojów. Bardzo ciekawe wzory i kolory. Ja w swój zaopatrzę się już po nowym roku.

Niedługo też mają być w sprzedaży termokubki, nowa kolekcja sportowych strojów a także kosmetyki.

Przesyłki są bardzo solidnie pakowane. Dodatkowo do każdego produktu są dokładane motywacyjne wlepki.

Uważam że jest to bardzo ciekawy pomysł na odświeżenie swojej kolekcji kuchennej a także ciekawy pomysł na prezent.

Dodatkowo w ten weekend będą w promocji sety shakerów. Idealny prezent na święta nie tylko dla sportowej maniaczki ale też dla kogoś kto lubi ciekawe wzornictwo, kolory i nowości.

Ja jeszcze na coś się skuszę a Wy?? :)

Produkty można kupić - GYM HERO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz