środa, 9 marca 2016

Nowości w kosmetyczce

Z nowym rokiem postanowiłam zakupić trochę nowości dla siebie.  To że niedawno urodziłam synka nie zwalnia mnie z dbania o siebie. 

W mojej kosmetyczce znalazły się dwie odżywki w piance pod prysznic do włosów Pantene pro-v. Jedna zwiększająca objętość włosów a druga intensywnie regenerująca. 

Ponadto masło do ciała ujędrniające do stosowania po porodzie Ziaja mamma mia.


W ciąży bardzo przesuszyła mi się skóra dlatego musiałam zrezygnować z peelingów ziarnistych i kupiłam z AVON peeling enzymatyczny z minerałami z morza martwego.
I na koniec Nowość firmy Gym Hero olejek do włosów i ciała Organic Aloe Vera.
Bardzo lubię testować nowości.  Jestem ciekawa wyglądu włosów po tych odzywkach.  Mam dość cienkie włosy i ciężko mi znaleźć coś co nie będzie ich obciążać.
Co do masła to za bardzo nie poszaleje z kosmetykami do ciała ze względu na karmienie piersią.  A to masło wydaje się być ciekawym kosmetykiem.  Zobaczymy jaki będzie efekt :-)
Cerę również trzeba odświeżyć przed wiosną i latem, więc peeling będzie idealnym uzupełnieniem moich produktów do pielęgnacji cery. 
Olejek mam zamiar stosować bardziej do ciała ponieważ do włosów stosuję kokosowy, ale nie mówię nie dla wypróbowania go do włosów :)

A Wy kupiliście ostatnio jakieś ciekawe produkty?? może coś ciekawego mi polecicie do ciała czy też włosów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz