niedziela, 26 lipca 2015

Recenzja kremów Vichy

Jakiś czas temu trafiły w moje ręce próbki kremów Vichy. Słyszałam o nich różne opinie i postanowiłam przetestować sama.



 Do mojej kosmetyczki dołączyły zatem Vichy Idealia rozświetlający krem do cery mieszanej i normalnej, Vichy Liftactiv Supreme i Vichy Aqualia Thermal.
Jako pierwszy na mojej buzi wylądował Vichy Idealia. Okazał się do mojej cary dosłownie idealny. Bardzo ładnie ujednolicił powierzchnię skóry jednocześnie wyrównując koloryt. Taki zastrzyk bardzo dobrze zrobił mojej cerę okresie ciąży. Krem zawiera kombuczę, czyli aktywny składnik z białej herbaty, który odpowiada za wygładzenie i rozświetlenie. Ponadto krem bardzo szybko się wchłania, ma delikatną konsystencje, nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Dodatkowo skóra jest po nim ładnie nawilżona a pory zmniejszone.
Kolejny krem to Vichy Liftactiv Supreme, który z kolei dał mojej skórze lekki lifting. Krem niweluje oznaki zmęczenia jak spłyca zmarszczki mimiczne. Działa również wygładzająco. Krem ujędrnił mi cerę i odżywił ją. Konsystencja jest bogata, co powoduje że krem wolniej się wchłania. Jednak dla tej jędrności i promienności warto go kupić.
Ostatni krem którego obecnie używam to Vichy Aqualia Thermal o bogatej konsystencji. Na lato postawiła na nawilżenie skóry, ponieważ po okresach ciąży, karmienia i zmianach pór roku cera wymagała większego nawilżenia. Krem zawiera aż 15 minerałów m.in. magnez, żelazo, krzem. Doskonale łagodzi podrażnienia oraz stymuluje odnowę komórek. Zawiera kwas hialuronowy dzięki czemu utrzymuje prawidłowe nawilżenie skory. Cera jest po nim bardzo nawilżona i odżywiona, wygładzona i miękka w dotyku. Bogata konsystencja pozwala na dokładną regenerację mojej cery. Krem na pewno zagości w mojej kosmetyczce na dłużej.
Więcej informacji o produktach Vichy można znaleźć TU.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz