środa, 22 lipca 2015

Ach te motocykle

Nie to żebym była wielką fanką motocykli, ale lubię popatrzeć. Mam też męża który nimi się interesuje. Ale bardziej tymi  starymi niż nowymi.




W dniach 17-19. lipca odbył się w Białymstoku I zlot motocykli dwusuwowych. Mój mąż jest pasjonatem więc nasza obecność była obowiązkowa. Odwiedziliśmy imprezę drugiego dnia zlotu. Na ulicy Węglowej przy muzeum motoryzacji była wystawa motocykli dwusuwowych z muzeum, a także ludzi z Polski i zagranicy którzy przybyli na zlot. Oprócz wystawy były też pokazy. Motocykliści z Moto Retro zadbali, by goście zlotu  poczuli adrenalinę. Ja bardziej robiłam za fotoreportera, ale również chętnie oglądałam stare motocykle oraz popisy motocyklistów. To prawda co mówią że stare motocykle mają duszę.
Mój mąż ma kilka. Sam je znalazł, kupił i wyremontował. Jeden nawet doczekał się profesjonalnej sesji zdjęciowej z modelką w stylu rockowym, ale o tym napisze w innym poście.
Zapraszam na fotorelację ze zlotu.
Zapomniałam dodać że my również na te okoliczność wybraliśmy się pojazdem dwusuwowym, tyle że czterokołowym - Syrenką 105.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz