poniedziałek, 20 lipca 2015

A zaczęło się tak

Jak byłam mała prowadziłam pamiętniki. Fajnie było do nich wrócić po jakimś czasie. Powspominać wydarzenia z przeszłości. Przypomnieć jakie były problemy i radości dzieciństwa i młodości. Teraz w dobie komputerów i internetu łatwiej prowadzić pamiętnik w internecie. Sytuacja się zmieniła. Są inne tematy, sprawy, inne radości i zmartwienia. Czasami dobrze jest wygadać się pisząc a czasami dobrze jest porozmawiać na dowolny temat, poczytać czyjeś opinie na dany temat. Dlatego też postanowiłam założyć bloga. Mój mały świat. Moje radości i moje zmartwienia, zainteresowania, moje ulubione kosmetyki i książki a także te nietrafione. Moje życie z mężem i synkiem.
Mam nadzieję że zachęcę Was do rozmowy i komentowania moich postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz