środa, 13 kwietnia 2016

Smak dzieciństwa

Pamiętam jak dziś ten śmietankowy smak.  Pamiętam jak uwielbiałam się nim delektować.  Pamiętam jak zawsze prosiłam mamę żeby mi je kupiła. 



Pamiętam jak dziś ten śmietankowy smak.  Pamiętam jak uwielbiałam się nim delektować.  Pamiętam jak zawsze prosiłam mamę żeby mi je kupiła.I z utęsknieniem czekałam na kolejne paczuszki.  A teraz ten smak powrócił.  Powrócił i przypomniał dzieciństwo. Powrócił i kusi swoim smakiem, opakowaniem i zapachem.  Powrócił z wielką pompą w wielkim pudełku i to w ilości 13 sztuk.  Oczywiście paczek nie 13 cukierków. O czym mowa? Oczywiście o cukierkach Werther's Original :-) 


Niedawno zostałam ambasadorka Werther's Original i dzięki portalowi Rekomendujto. pl będę testować ten cudowny smak.  Całe pudło cukierków :-)


Paczka przyszła do mnie tydzień temu.  A w niej ulotki o cukierkach i 13 opakowań cukierków.  1 o smaku śmietankowym, klasyczny smak a pozostałe to nowość cukierki śmietankowe z nadzieniem karmelowym. 
Przez tydzień paczka nabierała mocy żeby teraz usiąść i zjeść dwa opakowania praktycznie na raz.  I plany odchudzania poszły w kąt.  Będę musiała teraz biegać pół dnia żeby to spalić. Ale jak im się oprzeć.  Ten cudowny śmietankowy  smak z pysznym karmelowym nadzieniem nadzieniem :-)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz